Pomoc dla klientów
Nasz zespół ds. Szczęścia zawsze służy pomocą.
Odpowiedzi na typowe pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Od 1 do 10 dni robocze od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania do wysyłki.
Istnieje możliwość odbioru zamówienia w dniu zamówienia. Taka możliwość jest dostępna tylko dla mieszkańców Wrocławia.
Nie ma potrzeby rejestracji w naszym sklepie. Możesz robić zakupy bez rejestracji. W trakcie składania zamówienia będziesz musiał podać swoje dane niezbędne do prawidłowej dostawy.
Jeżeli popełniłeś błąd przy składaniu zamówienia lub zdecydowałeś się zmienić adres do doręczenia Twojego zamówienia, musisz do nas zadzwonić
TEL. +48 884 015 837 lub napisać na www.facebook.com/KosmetosPL
lub www.instagram.com/kosmetospl
W zależności od wybranego sposobu dostawy i kwoty zamówienia dostawa może kosztować do 24.99 zł.
Bezpłatna wysyłka może zostać uwzględniona, jeśli Twoje zamówienie jest warte ponad 200 zł.
Nie ma też potrzeby płacenia za dostawę, jeśli spotkasz się z nami osobiście na terenie miasta Wrocław w celu odebrania zamówienia.
Możesz śledzić swoją paczkę, jeśli metoda dostawy to InPost.
W razie potrzeby możemy dołączyć usługę kurierską. Szczegóły należy zgłaszać podczas składania zamówienia lub telefonicznie do naszego managera.
Pracujemy tylko na terenie Polski.
Najpierw musisz się z nami skontaktować i zgłosić uszkodzenie / utratę / brak.
Dane komunikacyjne:
TEL. +48 884 015 837
www.facebook.com/KosmetosPL
www.instagram.com/kosmetospl
Jeśli masz problemy
ZWROTY I REKLAMACJE
Jako konsumentowi (zgodnie z Kodeksem Cywilnym) przysługuje Ci tak zwane prawo do namysłu. W przypadku zakupienia produktu w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (bo taką zawierasz kupując nasze kosmetyki) w terminie 14 dni.
Pamięraj proszę, że zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeżeli po zakupie chcesz jednak zwrócić kosmetyk, najlepiej będzie jak napiszesz do nas – KONTAKT –, bądź zadzwonisz. Mozesz skorzystać z formularza z §10 naszego REGULAMINU. Produkt powinien być odesłany na nasz adres podany w Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o odstąpieniu od Umowy, na Twój koszt.
Wierzymy, że kosmetyki, które sprzedajemy są najlepszej jakości i działają wyłącznie na korzyść Twojej cery. Jeżeli jednak zdarzy się odwrotnie, kosmetyk ma wady, masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
Prosimy w takim wypadku o KONTAKT, jednak przed tym, zachęcamy do zerknięcia do §11 naszego REGULAMINU.
Skontaktuj się z nami
TEL. +48 884 015 837
www.facebook.com/KosmetosPL
www.instagram.com/kosmetospl
admin@kosmetos.pl
Aby to zrobić, musisz się z nami skontaktować w dowolny dostępny sposób.